وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

به نحوه برقراری ارتباط با نوزاد توجه کنید

1392/4/9 9:31
نویسنده : وبلاگ کودک من
1,830 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

محققان به والدین توصیه می‌کنند: به ارتباطات نوزادان توجه کنند و مراقب علائمی که نشان دهنده تاخیر در برقراری ارتباطی آنها است، باشند.

 

به گزارش سرویس سلامت ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، نوزادان کوچک شاید قادر به صحبت کردن نباشند، اما این بدان معنا نیست که آنها برای برقراری ارتباط تلاش نمی کنند.

 

محققان آکادمی اطفال آمریکا می‌گویند: والدین باید به نشانه‌های اولیه ارتباطات در نوزادان توجه کنند و هر گونه نشانه‌های احتمالی از تاخیر در این موارد را کنترل کنند.

 

طبق گفته محققان این آکادمی، کودکان باید در اولین سالگرد تولد خود این توانایی‌ها را داشته باشند:

 

- منبع ایجاد صداها را کشف کنند

 

- نام خود را بشناسند و به آن پاسخ دهند

 

- به منظور خداحافظی کردن، دست تکان دهند و به چیزهایی که می خواهند اشاره کنند

 

- به صورت نامفهوم جملات را بگویند و به گونه‌ای خود را در گفتگوها درگیر کنند

منبع:شهرزاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان باران
12 تیر 92 8:30
سلام من مامان بارانم و میخوام وب لاگ دختر من رو هم لینک کنید ممنون میشم چون این وبلاگ تازه راه افتاده و هنوز کسی نمیشناسدش مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد