وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

کوکوی سیب زمینی در ساندویچ ساز

1392/4/14 13:57
نویسنده : وبلاگ کودک من
50,784 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

پیشنهاد می کنم این کوکو رو حتما برای کوچولوهاتون درست کنید. دختر من که خیلی دوست داشت.

برای کوکوی سیب زمینی یه سیب زمینی متوسط رو رنده کردم و با یک عدد تخم مرغ و کمی نمک و کمی ادویه و پنیر پیتزا قاطی کردم که موادش این شد . . .

کودک من

برای گذاشتن تو ساندویچ ساز اول کمی چربش کنید و بزارید داغ بشه و بعد مواد رو با قاشق آروم داخل ساندویچ ساز بریزید.

با سیب زمینی متوسط من 6 تا قالب درست شد که دو تاشو بعد ریختم. ولی می تونید یه سیب زمینی کوچکتر انتخاب کنید.

کودک من

در ساندویچ ساز رو بزارید و چند بار اجازه بدید خاموش و روشن بشه. و بعد آمادست. البته می تونید بیشتر بزارید تا سرخ تر بشه ولی مواد وسطش آماده شد و منم درش اوردم.

کودک من

دخترم از 6 تا قالب 4 تا و نصفی خورد. خیلی خوشش اومد. اینجوری تخم مرغ رو هم به خوردش دادم.

طبق معمول اول انگشت زد تو سس و بعدش کمی خورد تا مزش رو بچشه. بعدش با بازی و دادن قوطی سس که باهاش بازی می کرد و دیدن کارتون پلنگ صورتی 4 تا و نصفی خورد. نیشخند

کودک من

لینکهایی که شاید دوست داشته باشید.

سیب زمینی خلالی در فر ته دیگ سیب زمینی حلزونی

 ته دیگ کنجدی  سیب زمینی قلقلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هانا جون
14 آذر 94 19:41
عالی بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد