وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

کودک من

شلوار

لوبیا سبز قلقلی

1392/7/15 3:08
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,343 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

مواد این لوبیا سبزهای قلقلی شامل : لوبیا سبز و زرشک (من زرشک نزاشتم) گردو و پودر نان و 1 عدد تخم مرغ و نمک و فلفل بود که از کدوم مقدار کمی گذاشتم. می تونید کمی پنیر پیتزا هم بهش اضافه کنید.

لوبیا سبزها رو با کمی آب و روغن گذاشتم رو اجاق تا نرم بشن. بعدش با مواد دیگه تو غذاساز گذاشتم و کمی شل شد و بهش کمی آرد اضافه کردم و قلقلی درست کردم. گذاشتم تو یخچال تا کمی خودش رو بگیره و با روغن سرخ کردم. ساجده خانم هم با سس نوش جان کرد.

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله الهام
15 مهر 92 9:11
سلام سپيده جون براي تولد دخمليمون از وب شما خيلي بهره برديم خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد عكسهاي تولدشو آپ كردم
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 92 10:59
دستت درد نکنه عزیزم
الهام 690
19 مهر 92 11:26
سلام سپیده جون من اکثر غذاهات کپی کردم توی کامپیوترم تا هر وقتی می خواستم بتونم ازشون برای دختری ایده بگیرم مرسی از محبتت


سلام. ممنون الهام عزیز.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد