وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی سپهر عزیز با تم مزرعه

1392/8/5 15:33
نویسنده : وبلاگ کودک من
4,083 بازدید
اشتراک گذاری

تولد دو سالگی

کارت دعوت

کارت دعوت

پذیرایی از میهمانها با شربت خنک عرقیجات چند رنگ

ساعت به دنیا اومدن سپهر: 7:05 صبح

با وزن 3 کیلو و 17 گرم

اولین لباسهات مامان جان که توی بیمارستان پوشیدی. البته هرچی گشتم شلوارت رو پیدا نکردم

یکی از هنرهای مامانی

یکی دیگه از هنرمندی مامانی:

خودم کلی کیف کردم ....

گیفتهای تولد که زحمت خریدش رو خاله ریحانه جون کشیده بود:

بره ها همشون سیاه بودن که زیر نور چراغ کمی بد رنگ نشون میده.

برگه های یادگاری ، که یادم رفت به مهمانهابدم واست یادگاری بنویسن. قرار شد توی دیدارهای بعدی واست بنویسن.

قسمت خوشمزه  : شامل سالاد ماکارونی، سالاد الویه، سوپ شیر و قارچ، تیرامیسو و ژله تزریقی

تولدت به صرف کیک و دسر بود گلم

 

اینم یکی از هنرمندی های خاله ریحانه که مهمانها کلی ذوق کردن و عکس گرفتن:

تیرامیسوی خیلی خیلی خیلی خوشمزه:

به نظرم از کیک هم خوشمزه تر بود.که بازم خاله ریحانه زحمتش رو کشید.

سوپ شیر و قارچ:

دو نمونه ژله تزریقی

هربار که نگاه میکنم کلی ناراحت میشیم. بعد از این همه زحمت، موقع درآوردنش از ظرف کمی خراب شدن..........

ولی باز هم قشنگ شدن و بازم مهمانها ذوق کردن:

با تشکر از مامان سپهر عزیز

http://sepehre_maman.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه
5 آبان 92 17:13
خیلی خوشگل بود کار خودتون بود ؟


با سلام. آدرس وب مامان سپهر آخر همین عکسها هست و می تونید ازشون سوال کنید.
lمامانیه سپهر
6 آبان 92 10:13
سلام سپیده جون . ممنون از زحمتی که کشیدی گلم. نه سمیه خانومی . سفارش دادم به کسی واسم طراحی کرد عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد