وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

اسنک سویا و بادمجان

1392/8/5 11:32
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,421 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دخملی یه ناهار 2 نفره خوردیم. قبلا هم زیاد پیش می اومد که ناهار 2 نفره بخوریم ولی الان 2 سالش شده و تا حدی متوجه می شه.

می گه : بابا

می گم: سر کاره

می گه: ایان می یا

می گم : آره الان می یاد

 

 

سویا رو خیس کردم . بادمجان رو نگینی خرد کردم و نمک زدم و کنار گذاشتم. پیاز رو خرد کردم و تفت دادم و بادمجان رو بهش اضافه کردم و قدری که گذشت سویا رو اضافه کردم . یه گوجه هم رنده کردم با ادویه و نمک بهش اضافه کردم. مواد رو روی نان تست گذاشتم و با پشت قاشق صافش کردم و پنیر پیتزا هم اضافه کردم و یه نان تست دیگه هم روی اون گذاشتم و داخل ساندیچ ساز گذاشتم. به همین راحتی.

کودک من

کودک من

کودک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانیه سپهر
5 آبان 92 12:59
سلام سپیده جان. بازم ممنون از وبلاگ قشنگ و آموزنده ای که داری گلم.
اول از همه تولد ساجده جان رو از صمیم قلب تبریک میگم.
دوم اینکه قسمت نشد ما جمعه شب شما رو از نزدیک ببینیم. سعادت نداشتیم گلم.
ایشالا قرارهای بعدی
راستی گلم، راست کلیک رو از وبلاگ سپهر برداشتم. تم تولدش حیوونای مزرعه بود.
ممنون عزیزم.


سلام خانمی. ایشالله قرارهای بعدی. ثبت شد.
مامان آرشیدا کوچولو
8 آبان 92 0:44
سلام مهربون کم از این چیزهای خوشمزه بخور چاق میشی دلم خواست عکس ها رو از وب آرشیدا بردار عزیزم فقط عکس من و باباهی شو نگذار قربونت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد