وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 2 سالگی سبحان عزیز با تم دوچرخه

1394/8/24 17:07
نویسنده : وبلاگ کودک من
8,608 بازدید
اشتراک گذاری

این تزیینات تولد پسری درجشن دوسالگی:

ایینم پسر شیطون بلای ما که ازهمه چیز بالامیره قبل ازورود مهمونانه

اینم مهمونای کوچولوی آقاسبحان درتولدش:زیبا

امسال پسرم عکس تکی نداشت نی نی های تولد درهمه حال درکنارپسریم بودنخنده

عاشق شمعت شده بودی که یک میکی موس سواربرموتوربود ودنبال فرصت بودی که برداریش البته از فشفشه هاوشمعت خیلی خوشحال بودیآرام

اینجاهم برقاروخاموش کردیم تا شمعت روفوت کنی خیلی شمابچه هاخوشتون اومدخنده

تنهازمانی که رومبل نشستی محبت

عاشق این عکستم شمعت رودفعه اول حدیث جون خاموش کرد دفعه دوم روشن کردیم سریع ازمبل اومدی پایین اما فتیله شمع قوی ترازفوتای شما بودعزیزم وباکمک من البته ازدور خاموش کردیمتشویق

سبحان جون وبهارجون درحال کشف شمعمحبت

بعداز فوت کردن کیک نوبت به کادوهابود وکادومن وبابا دوچرخه که سبحان خیلی دوست دارهبوس

اینجاهم باکمک آقاجون داری یادمیگیریمحبت

دوچرخه سواری بادوستان.....البته گاهی هم دعواسردوچرخهقه قهه

چون دیگه سردوچرخه باهم کنارنمیومدین تصمیم به قایم کردنش گرفتیم ورفتیم سراغ بادکنکابغل

اینم خوراکی هایی که مامان پزهخجالت

پاپ کیک بهرنگ تمت سفید وسبزوآبیخجالت

به همراه میوه در مرحله اول پذیرایی مون

مرحله بعدبعدازفوت کیک وعکسهای خانوادگی برش کیک وآبمیوه البته کیک زیادباب دلم نبودخطا

ودرآخر شام مختصری که مامان پز بود پیراشکی وساندویچ الویه:خجالت

اینم تجربه اولین ژله تصویری مامانراضی

ژله هم سه رنگ سبزوآبی وسفیدبودخجالت

اینم عکس آتلیه امسالت که هدیه به مامان بزرگابابت تشکرکوچولواززحماتشون محبتتشویق

وبعدازرفتن مهموناول کن دوچرخت نبودی ومن ازفرصت استفاده کردم وچندتا عکس تکی انداختمعینک

فرداشبش یعنی جمعه به افتخارتولدپسریم یه پیتزایی درست کردم باکمک پسری که بابا وسبحان اینجوری بودنخوشمزهتشویقراضی

با تشکر از مامان سبحان عزیز

http://sobhanman.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ندا
26 آبان 94 13:00
باسلام مبارک باشه تولد آقا سبحان ... اسم گل پسر منم سبحانه ...دنبال ماسک بز می گشتم به اینجا رسیدم ...ممنون بابت سایت خوبت مخصوصا ماسک بز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد