وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

کودک من

شلوار

تولد 5 سالگی ساجده خانم

1397/10/15 23:45
نویسنده : وبلاگ کودک من
2,850 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه عکس زیادی از تولد 5 سالگی ساجده ندارم ولی حیفم اومد اینو هم ثبت نکنم

باز هم ساجده تصمیم گرفت که برای تولد 5 سالگی اش ببریمش مشهد موجهای خروشان 

و ما هم همین کار رو کردیم 

وقتی برگشتیم دو تا کیک درست کردم

یکی پرتقالی به مناسبت تولد ساجده گلی 

و یکی شکلاتی به مناسبت فارغ التحصیلی همسری

با کلی سوغاتی از مشهد برای مهمانهای خاص

و هدایایی که خودم برای ساجده تهیه دیدم تا دیگه مهمانها زحمت کادو رو نکشن

برای دیدن تولدهای قبلی ساجده خانم کلیک بفرمایید 

تولد 1 سالگی ساجده خانم

لینک تولد 2 سالگی ساجده

لینک تولد 3 سالگی ساجده

لینک تولد 4 سالگی ساجده

لینک تولد 5 سالگی ساجده

لینک تولد 7 سالگی ساجده

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان پریمامان پری
16 دی 97 13:24
مبارکه تولد گل دخترگل
وبلاگ کودک من
پاسخ
زنده باشید
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
16 دی 97 15:30
مبارکه خدا حفظش کنهگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد