وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

کودک من

شلوار

یلدای سید امیر مهدی جان

1391/10/4 17:01
نویسنده : وبلاگ کودک من
13,412 بازدید
اشتراک گذاری

میز شب یلدا

نازنین پسر هندونه ای (کلاهشو خودم درست کردم)

امیر مهدی هندونه ای

میز شب یلدای ما شامل موارد زیر بود:

کیک هندونه ایی (تزیینشو عمی زحمت کشیدن)

کیک هندونه ایی

ژله تزریقی (نیلوفر آبی)

ژله تزریقی

ژله تزریقی

هندونه کیکی

کیک هندونه ایی

انار دونه دونه

انار

ژله هندونه ایی

ژله هندونه ایی

کلاه هندونه ایی

کلاه هندونه ای

 

نازنین پسر به محض بیرون آوردن ژله اولین دونشو میل کردن (نوش جونت عزیزم)قلب

عشق عمی

گل پسر در حال خوردن پاستیل های دور زله  

 

 

امیر بابا نوئل

امیر بابا نوئلی

نازنین پسر

عزیز دل عمی

 

نازنین پسر در حال کمک کردن (تمام تزئین های روی هندونه رو خودش درست کرد) 

گل پسر مهربون

عزیزم یلدات مبارک

http://amirebabareza.niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امیر مهدی و عمی
4 دی 91 19:19
سلام سپیده جون ممنونم انشااله همیشه شادو خرم باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد