وبلاگ کودک منوبلاگ کودک من، تا این لحظه: 12 سال و 2 روز سن داره

کودک من

شلوار

اولین یلدای سروش جان

1391/10/4 17:46
نویسنده : وبلاگ کودک من
5,560 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من

 

کودک من

ژله بلوبری با بستنی وانیلی و انار

کودک من

کودک من

اینم از کشک بادمجان شب یلدا

کودک من

 

الویه آفتاب گردون
 
کودک من
 
کودک من
 
اینم میز شام . مرغ سوخاری هم داشتیم ولی عکس تکی ازش نگرفتم

کودک من

دسر شب یلدا. ژله انار و بستنی

کودک من

کودک من

شارلوت موز و گردو

کودک من

 

اینم سفره شب یلدا
 
کودک من 

عزیزم اولین یلدات مبارک

http://yaldavsorosh.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یلدا و سروش
4 دی 91 22:28
ممنون از لطفت سپیده جون. اینطوری برام نخند پسرکم دارم پس میافتم
خاله جون مهناز
10 دی 91 11:14
فدای اون طرز خندیدنت بشم من که من همیشه دیوونه میکنی.حیف که الان پیشت نیستم وگرنه یه گاز گنده از اون لپ های شیرینت میگرفتم. خاله جون به فدای دو تایی تون. هم سروش گل پسری و هم یلدا تاج سری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من می باشد